Král Šumavy: Román a literární reportáž

90 Kč

Kniha je momentálně vyprodána ve všech obchodech ze země: Slovenská republika.

Přihlaste se k odběru a zašleme vám e-mail ihned jakmile se objeví někde skladem!

Našli jsme přes 300 podobných knih:

Co o knize říká nakladatel:

Napínavý děj Krále Šumavy díky své westernové atmosféře zaujal celé generace diváků i čtenářů. Tento svazek přináší původní prozaický text z roku 1960 s kritickým komentářem, který do historického…
Napínavý děj Krále Šumavy díky své westernové atmosféře zaujal celé generace diváků i čtenářů. Tento svazek přináší původní prozaický text z roku 1960 s kritickým komentářem, který do historického kontextu uvádí obsáhlá literární reportáž Davida Jana Žáka, autora úspěšného románu Návrat Krále Šumavy (2012). Žák zasvěceným způsobem odhaluje skutečné události, na nichž je založen tento dobrodružný příběh. Výsledkem je kniha, kde fakta svou barvitostí překonávají fikci.

Stručný obsah knihy:

Pro vydání: 1. Vyd., 2013, česky, Labyrint, Praha

Jedná se vlastně o dvě knihy v jednom obalu: tou první je román Rudolfa Kalčíka Král Šumavy, který se od svého prvního vydání v roce 1960 (původně byl psaný jako filmový scénář) do roku 1988 dočkal 23 vydání a tedy v této podobě vychází

Jedná se vlastně o dvě knihy v jednom obalu: tou první je román Rudolfa Kalčíka Král Šumavy, který se od svého prvního vydání v roce 1960 (původně byl psaný jako filmový scénář) do roku 1988 dočkal 23 vydání a tedy v této podobě vychází počtyřiadvacáté. A druhou studie Davida Jana Žáka, učitele, novináře, básníka a spisovatele, který se vypravil zjistit, jak to bylo doopravdy s Králem Šumavy. Je to pro něj o to snazší, že sám pochází z Prachatic, Šumavu dobře zná stejně jako dobu socialistického zřízení, byť z pozdějších let - narodil se v roce 1971. Popisuje, co je Kalčíkovou fikcí a co skutečností, kdo byl opravdovým Králem Šumavy a jaký byl jeho životní běh od pohraničníka Josefa Hasila k pašerákovi lidí, který s pohraničníky sváděl nekonečné souboje.

Na studii Jana Davida Žáka Po stopách Krále Šumavy navazuje vlastní Kalčíkovo dílo, z filmového scénáře přepsané do literární formy.

Můj názor na knihu Král Šumavy:

zrušit